Doprava zdarma při objednávce nad 3000,-Kč / NEPLATÍ PRO NADROZMĚRNÉ ZÁSILKY

Hodnocení obchodu

4,8 855 hodnocení
5
778x
4
50x
3
8x
2
4x
1
15x
Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Avatar autora | 5.2.2021
Rychlé vyřízení a dodaní Dobrá cena
Avatar autora | 5.2.2021
+ super

žádná
Avatar autora | 4.2.2021
+ cena
+ rychlost dodání

Avatar autora | 31.1.2021
rychle.spravné.spokojenost.jen ty ceny.
Avatar autora | 31.1.2021
+ Rýchle doručenie

Avatar autora | 29.1.2021
+ Veľmi fundované odporučenie kategórie kvality tovaru

Avatar autora | 29.1.2021
Rýchle dodanie tovaru
Avatar autora | 27.1.2021
+ zboží přišlo včas a v pořádku
+ slušná cena za kvalitní brousek

Avatar autora | 27.1.2021
+ Rýchle doručenie.

Avatar autora | 23.1.2021
+ Přehledné stránky , rychlé dodání zboží.

Avatar autora | 20.1.2021
+ kvalitní zboží
+ zásilka precizně zabalená
+ dobrá komunikace

Avatar autora | 19.1.2021
+ Rychlé vyřízení objednávky

Rychlé vyřízení objednávky
Avatar autora | 18.1.2021
+ Spolehlivost

Avatar autora | 16.1.2021
vše ok...
Avatar autora | 13.1.2021
+ Rychlost dodávky
+ Velmi kvalitní balení výrobků proti poškození

Sada dokoupených kamenů zatím nebyla použita, používám první sadu po nalepení odlepeného kamene.
Avatar autora | 13.1.2021
+ Vše OK.

Avatar autora | 12.1.2021
Objednal jsem sadu leštících kotoučů,v sade je žlutý a bílý,objednal jsem kvuli bílému protože samostatně bílý nemají.Žlutý je mě na nic protože špiní výrobky z kosti které dělám.Dostal jsem dva žluté,po urgenci mě prodejna napsala že až budou na skladě tak mám objednat opět sadu a oni mě dají slevu 30%Takže 50% nepoužiji ale dostanu slevu 30%.Je mě taky záhadou že když objednávají sady po dvouch-žlutý+bílý kde vzali dva žluté pro mou objednávku-do balíčku je dali volně bez původního obalu.
Avatar autora (Administrátor)
Vážený pane Zoubku, v emailech, ve kterých jsme daný problém řešili, jsme se Vám snažili vysvětlit důvod, kvůli kterému jsme Vám bílý kotouč neposlali. Je to úplně poprvé, co jsme se setkali s tím, že by byl se žlutými kotouči nějaký problém. Samozřejmě je to naše chyba, za kterou se Vám omlouváme. Co nám však hlava nebere, je Vaše vyhrožování, že nás přestanete podporovat a budete se, cituji: "chovat jako většina čechů". Když jste však věděl, že žluté kotouče obarvují, nechápu z jakého důvodu jste je nevrátil a nepožadoval vrácení peněz. Situaci jsme se s Vámi snažili řešit v klidu a bez zbytečných emocí, což jste nezvládl a potvrzují to dvě špatné recenze na jednu objednávku. Kolega Vám nabízel slevu 30% na další objednávku, což se nám zdá jako fér řešení. Především pak proto, že s ostatními produkty v aktuální či předchozí objednávce problém nebyl. Vaše jednání nás mrzí i z toho důvodu, že kdykoliv jste měl jakýkoliv dotaz, a že jich nebylo málo, vždy jsme se Vám snažili odpovědět a vyjít Vám maximálně vstříc. Proto jsme se snažili i teď docílit toho, ať žluté kotouče vrátíte a při objednávce příští, kde by byly skladem už i samostatné bílé kotouče (kotouče balíme do sad až u nás ve skladu, tzn. objednáváme dva druhy kotoučů a až zde je balíme), dostanete slevu 30%. Opravdu nás mrzí Vaše špatné recenze. Za chybu jsme se Vám omluvili i hledali řešení, avšak neúspěšně. S pozdravem, tým DIMAPA
Avatar autora | 10.1.2021
Z obchodu poslali,jiné kotouče na leštění než jsem objednal,na dotaz jak bude řešeno neodpověděli.
Avatar autora (Administrátor)
Vážený pane Zoubku z Ostrohu, posíláte zcela neopodstatněnou recenzi k jiné objednávce. V emailech, ve kterých jsme daný problém řešili, jsme se Vám snažili vysvětlit důvod, kvůli kterému jsme Vám bílý kotouč neposlali. Je to úplně poprvé, co jsme se setkali s tím, že by byl se žlutými kotouči nějaký problém. Samozřejmě je to naše chyba, za kterou se Vám omlouváme. Co nám však hlava nebere, je Vaše vyhrožování, že nás přestanete podporovat a budete se, cituji: "chovat jako většina čechů". Když jste však věděl, že žluté kotouče obarvují, nechápu z jakého důvodu jste je nevrátil a nepožadoval vrácení peněz. Situaci jsme se s Vámi snažili řešit v klidu a bez zbytečných emocí, což jste nezvládl a potvrzují to dvě špatné recenze na jednu objednávku. Kolega Vám nabízel slevu 30% na další objednávku, což se nám zdá jako fér řešení. Především pak proto, že s ostatními produkty v aktuální či předchozí objednávce problém nebyl. Vaše jednání nás mrzí i z toho důvodu, že kdykoliv jste měl jakýkoliv dotaz, a že jich nebylo málo, vždy jsme se Vám snažili odpovědět a vyjít Vám maximálně vstříc. Proto jsme se snažili i teď docílit toho, ať žluté kotouče vrátíte a při objednávce příští, kde by byly skladem už i samostatné bílé kotouče (kotouče balíme do sad až u nás ve skladu, tzn. objednáváme dva druhy kotoučů a až zde je balíme), dostanete slevu 30%. Vzhledem k předchozímu průměru Vašich objednávek cca 4000,- Kč a nabídnuté slevě 30% což je 1200,- Kč nechápu, že jste nespokojen. Možná si to neumíte spočítat, tak tady to je. Opravdu nás mrzí Vaše špatné recenze. Za chybu jsme se Vám omluvili i hledali řešení, avšak neúspěšně. S pozdravem, tým DIMAPA
Avatar autora | 8.1.2021
+ Spolehlivost

Avatar autora | 31.12.2020
Obchod reagoval na objednávku rychle.